onsdag 19. desember 2012

Berlin, del i

var i Berlin i helga. har gledet meg så lenge, men ble selvfølgelig syk bare et par dager før vi skulle dra. lå hjemme hele forrige uke og ladet opp til turen. ble ikke helt frisk, men det var en fin tur uansett! Fikk en lapp av kjærsten til mamma på bursdagen min i oktober, og på lappen stod det at vi skulle på tur og at vi skulle på en konsert. vi landet i Berlin, tok toget rett til Hamburg, sjekket inn på hotellet, sov litt og så gikk vi rett på MUSE konsert! ååååå, det var så bra. en av de beste konsertene jeg noensinne har vært på! iiiiii.
fine Hamburg. vi bodde i niende etasje, og det var nesten ikke kaldt ute, så jeg stod i vinduskarmen en stund.
Hamburg en tidlig morgen. vi dro til Berlin igjen på søndagen.
vi tok veldig mye tog. jeg liker å ta tog. det er koselig.
spiste frokost på toget (asia hung, crispy chicken <3333), drakk cola og leste. jeg koste meg.
vi kjørte forbi så mye fint, men jeg fikk gjenskinn på alle bilder.

vi fikk en velkomsts prosecco på hotellet.


jeg er fortsatt syk, men håper virkelig på å bli bedre snart. flere bilder kommer i morgen, eller no sånt.
god natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar