lørdag 10. august 2013

13:44

ØYA. fantastiske, fantastiske øyafestivalen. dette er mitt tredje år, første gang med ukespass. jeg storkoser meg. det er noe eget ved øya. nå har jeg aldri vært på noe annet enn byfestivaler, men øya er den beste av dem alle. 
jeg har tatt så utrolig dårlige bilder i år, så jeg slenger heller med dette fra 2011.

i dag er jeg sliten. det tar på å drikke minst en øl i timen, stå flere timer rett opp og ned, danse til fet musikk og gjenta det samme dagen etter. det er så mange fine mennesker på øya. glade mennesker. øya har kanskje ikke det mest engasjerte publikummet, men du ser at alle nyter festivalen, stemningen og musikken. 
i dag er siste dag. det blir både fint og trist. siste dag i middelalderparken. neste år er det tøyen. jeg håper det blir like fint. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar