tirsdag 15. juli 2014

21:54

forrige onsdag reiste jeg tilbake til berlin. det føltes nesten som om jeg aldri hadde dratt derfra. D møtte meg på flyplassen, det var helt merkelig å se han igjen, men samtidig veldig godt. jeg bodde hos han, og mens han var på jobb tuslet jeg rundt i berlins gater både torsdag og fredag. det var helt magisk. jeg føler  meg så hjemme i berlin og er nå helt sikker på at det er dit jeg vil flytte neste år. jeg tok ikke så mye bilder denne gangen, konsentrerte meg heller om å være tilstede og bare nyte. men på fredagen hadde jeg og D tequilakveld, og på lørdagen var vi i en park ved elven sammen med romkameraten hans og noen av hans venner, hvor da kamera var med. 
 turen var relativt perfekt. kommer vi noen gang til å se hverandre igjen? hvem vet.. det er litt trist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar